Marketing-ul verde
reprezinta activitatile care tin cont de mediu, iar atunci cand sunt insotite
de o comunicare eficienta, reprezinta o valoare reala pentru o afacere. Pentru
a completa serviciile profesionale de management al emisiilor de carbon, Carbon Solutions Romania sprijina clientii, oferindu-le instrumente de comunicare eficiente, astfel incat acestia
sa poata reusi in afacerile lor, prin eforturile de conservare a mediului.
Beneficiile comunicarii
reducerii emisiilor de carbon
·
Constientizarea problemelor de mediu
va ridica deasupra diversitatii pietei, diferentiindu-va de alti jucatori;
·
Promoveaza o reputatie foarte buna a
brandului si a companiei dumneavoastra;
·
Creste loialitatea clientilor /
beneficiarilor, ceea ce duce la loialitate fata de brand si va ajuta sa intrati
pe noi piete;
·
Adanceste loialitatea partenerilor de
afaceri existenti si creeaza noi oportunitati de afaceri;
·
Creste loialitatea angajatilor si
face compania dumneavoastra mai atractiva pentru viitorii angajati;
·
Va ajuta sa mentineti relatii bune cu
mass-media si va ofera, de asemenea, posibilitatea de a crea noi aparitii in
media;
·
Ofera o oportunitate excelenta pentru
activitati care ajuta la construirea unei comunitati si mentine publicul
dumneavoastra tinta interesat si implicat.
Marcile Carbon Solutions Romania au fost concepute pentru a-i ajuta pe clienti sa-si comunice
mesajul de carbon neutralitate sau operatiunile de reducere a emisiilor de
carbon (pe care le-au adoptat si acum le reprezinta) catre grupurile tinta, cat
mai usor si mai eficient posibil.
Marca LowCO2 poate fi
autorizata pentru utilizarea de catre companiile care, dupa ce au recunoscut
importanta sustenabilitatii, au introdus si implementat operatiunile cu emisii
reduse in activitatea lor.
Certificarea ZeroCO2 a
fost proiectata pentru a identifica si distinge companiile care au realizat o
forma completa de carbon neutralitate, autentificata si certificata de Carbon
Solutions Global (companiile care au redus la zero emisiile sau si-au compensat
emisiile in totalitate).
Marcile comerciale sunt
instrumente de comunicare foarte eficiente, deoarece mesajele, transmise prin
simboluri simple, sunt usor de inteles si de amintit. Aceste marci sunt, de
asemenea, usor de recunoscut. Puterea lor de comunicare vine din faptul ca ele
apeleaza la cumparatorii ecologici din fiecare segment de piata. Marcile
ZeroCO2 si LowCO2 nu numai ca adancesc angajamentul fata de clientii existenti
dar, de asemenea, ofera o modalitate de a atrage noi clienti, ce nu au reusit
inca sa ajunga la produsele sau serviciile dumneavoastra. Folosirea bine
orientata a acestor marci va deveni piatra de temelie a comunicarii de succes a
reducerii emisiilor de carbon!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu